loading...
ملیکاروید / MelikaRoid
MadKinG بازدید : 167 نظرات (0)

مهمان اصغرآقا، یه بازی جذاب و بامزه است که ما در نقش مهمان، باید از میوه ها، آجیل ها و شیرینی های خونه اصغرآقا یواشکی بخوریم! باید خیلی حواسمونو جمع کنیم که اصغر آقا نفهمه، چون اگه بفهمه جلوی بقیه بدجوری ضایع می شیم... این بازی با گرافیک بسیار زیبا طراحی شده و دیالوگ هایی که بین افراد خانواده و میزبان رد و بدل میشه، فضای جالبی رو به بازی اضافه می کنه، دیالوگ هایی از همه جا و همه چیز، از یارانه گرفته تا ورشکستگی آمریکا!! ;-)

MadKinG بازدید : 55 نظرات (0)

(90) Navad نام نرم افزار اختصاصی برنامه تلویزیونی مشهور نود برای گوشی و تبلت های اندروریدی است. با اپلیکیشن نود می توانید در نظر سنجی ها و مسابقات پیامکی برنامه نود بدون هیچ گونه هزینه ای شرکت کنید. اپلیکیشن نود در ابتدا به طور ویژه برای مخاطبان خارج از ایران، تهیه شده ولی هم اکنون شما طرفداران و مخاطبان برنامه ۹۰ که ساکن خارج از کشور و داخل هستید، می توانید همانند در نظرسنجی های این برنامه، شرکت کنید.

MadKinG بازدید : 85 نظرات (0)

گرشاد یک نقشه از شهرهای مختلف ایران است‌، به همراه اطلاعات به‌روز از آخرین نقاطی که گشت ارشاد در آنجا حضور دارد. شما با نگاه کردن به نقشه شهری که در آن زندگی می‌کنید می‌توانید مسیر‌هایی را انتحاب کنید که احتمال برخورد با گشت در آن‌ها کمتر باشد. همزمان وقتی به یک گشت ارشاد در نقطه‌ای از شهر برمی‌خورید، می‌توانید با صرفاً چند ثانیه و به راحتی، مکان آن را در گرشاد نشانه‌گذاری کنید و دیگر شهروندان را از گرفتار شدن در دام نجات دهید

MadKinG بازدید : 66 نظرات (0)

دیجی دارو” با دربرگیری اطلاعات مربوط به بیش از 10 هزار داروی شیمیایی و گیاهی، یکی از بزرگترین بانک های اطلاعات دارویی است که می توانید در موبایل هایتان نصب کنید. علاوه بر اطلاعات دارویی، با دیجی دارو می توانید از آدرس و شماره تلفن مراکز پزشکی معتبر در سراسر کشور و اخبار حوزه سلامت مطلع شده و به امکانات خوبی مثل یادآور مصرف داروها هم دسترسی داشته باشید.

MadKinG بازدید : 69 نظرات (0)

جدیدترین آهنگها و ویدیو موزیکها را سریعتر از هر سایت دیگر دریافت کنید! رادیو جوان برترین و بروزترین مرجع آهنگها و کلیپ های تصویری خواننده های ایرانی است. این برنامه دارای بهترین محیط کاربری ممکن می باشد ...  چرا که هم از نظر راحتی کار با آن رضایت بخش خواهد بود و هم از لحاظ گرافیکی بی نظیر است که چشم هر بیننده ای را مجذوب خود خواهد کرد. میتوانید اهنگ موردنظر خود را دریافت کنید و از طریق پلیر خود برنامه در هرجایی که باشید آن را پخش کنید.

MadKinG بازدید : 53 نظرات (1)

Hola Launcher - Simple & Fast 2.2.1 یک لانچر جدید، سریع و البته محبوب برای سیستم عامل اندروید است که توسط تیمی با همین نام - Hola Team - منتشر شده و بصورت رایگان در دسترس عموم کاربران قرار گرفته است. این لانچر که دارای حجم کمی است، عملکرد بسیار سریعی داشته و توانسته نظر مثبت اکثر کاربران را به سمت خود جلب کند. ...

MadKinG بازدید : 66 نظرات (0)

CCleaner 1.14.55 Material Design برنامه معروف و محبوب پاکسازی فایلهای غیر ضروری در اندروید است که با حذف کش برنامه ها باعث افزایش سرعت سیستم عامل میشود. اگر فضای مموری پر شده و سرعت گوشی یا تبلت شما افت محسوسی پیدا کرده پیشنهاد میکنیم این اپلیکیشن کاربردی را نصب کرده و با استفاده از قابلیتهای آن عملکرد دستگاه اندرویدی خود را بهبود ببخشید.

MadKinG بازدید : 67 نظرات (0)

تابحال شده است در شهر محل سکونت خودتان و یا در مسافرت دنبال فروشگاه،رستوران وخدای ناکرده بیمارستان یا درمانگاه باشین ندونید کجاست.
آی برتر اپلیکیشنی رایگان برای جستجوی فروشگاهها و مراکز درمانی و خدماتی نزدیک شما (در بیش از 40 شهر و بزودی در کل ایران )است. در این برنامه می توانید مشاغلی مانند آرایشگاه ها، رستورانها، پمپ بنزینها، ادارات پست، مطب پزشکان، درمانگاهها و کلینیکها، بیمارستانی در نزدیکترین فاصله و خیلی چیزهای دیگر را بیابید.

تعداد صفحات : 24

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 214
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 132
  • باردید دیروز : 158
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,712
  • بازدید ماه : 4,623
  • بازدید سال : 22,188
  • بازدید کلی : 316,872
  • کدهای اختصاصی