زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 4:40 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم






ارسال پاسخ
تعداد بازدید 369
نویسنده پیام
admin آفلاین



عضویت: 22 /1 /1395


آموزش حذف حساب کاربری سرویس پیام‌ رسان تلگرام
بدون شک یکی از قدرتمندترین نرم‌افزارهای پیام‌رسان حال حاضر که پای در میدان نبرد گذاشته و در مدت زمان بسیار کوتاهی تمامی حریفان خود را مغلوب ساخته و کمتر کسی را هم‌اکنون می‌توان یافت که با برنامه فوق آشنایی نداشته تلگرام می‌باشد. نرم‌افزار نامبرده با دارا بودن فاکتورهایی نظیر قدرت، امنیت و سرعت بالا همانطور که پیشتر گفته شد در مدت زمان کوتاهی موفق به جلب توجه بسیاری از اشخاص در اقصی نقاط این کره خاکی شده و تعداد میلیون‌ها میلیون کاربر هم‌اکنون در استفاده از برنامه نامبرده سهمی را به خود اختصاص داده‌اند.
حذف حساب کاربری شخصی از سرویس پیام‌رسان تلگرام به حذف دائمی تمامی پیام‌ها، گروه‌ها، چت‌ها و … منتهی شده و بازیابی مجدد آن‌ها نیز امکانپذیر نمی‌باشد.
ابتدا بر روی لینک مقابل کلیک کرده و تا اتمام زمان بارگذاری آن شکیبا باشید (لینک). https://my.telegram.org/auth?to=deactivate
مشاهده می‌کنید که صفحه‌ای به‌منظور ورود به‌حساب کاربری نمایان می‌شود. شماره تلفن حساب کاربری فعلی را در کادر موجود وارد کرده و سپس بر روی کلید Next کلیک کنید.
شماره تلفن همراه باید در قالب بین‌المللی در کادر مربوطه وارد شود. قالب بین‌المللی به معنای قرارگیری پیش شماره هر کشور در ابتدای شماره تلفن مورد نظر است. پیش
شماره کشور ایران عدد +98 می باشد.
بلافاصله رمز عبوری به‌حساب کاربری شخص در نرم افزار تلگرام ارسال می‌شود. رمز عبور ارسالی را یادداشت کرده و در کادر Password نمایان شده وارد کنید.
ذکر این نکته ضروری است که رمز عبور به دلایل امنیتی در قالب پیامک ارسال نشده و مستقیماً به‌حساب فعلی تلگرام ارسال می‌شود. علاوه بر آن سرویس تلگرام به بزرگ و کوچک بودن حروف رمز عبور حساس بوده و رونوشت عینی رمز ارسالی در کادر نامبرده ضروری می‌باشد، در غیر اینصورت از ورود به مرحله بعد ممانعت به عمل می‌آید.

پس از درج رمز عبور در کادر مربوطه صفحه‌ای حاوی عبارت “پاک‌سازی حساب کاربری شخصی” نمایان می‌شود. با کلیک بر روی گزینه Done درنهایت پنجره کوچک دیگری مبنی بر تائید نهایی درخواست شخص نمایان می‌شود. با کلیک بر روی گزینه
Yes, delete my account حساب کاربری شخص به‌صورت دائمی از سرویس تلگرام حذف شده و همانطور که پیشتر گفته بازیابی مجدد آن نیز امکانپذیر نمی‌باشد. درصورت نیاز در کادر ?Why are you leaving نیز می‌توانید دلیل حذف حساب کاربری خود را برای سرویس تلگرام شرح دهید اما اقدام به این عمل الزامی نمی‌باشد.
پس از پاک‌سازی حساب کاربری همان‌طور که پیشتر گفته شد تمامی پیام‌ها، گروه‌ها، چت‌ها و … نیز به‌صورت دائمی پاک شده و نام حساب کاربری شخص نیز در کلیه گروه‌ها و چت‌ها به‌صورت Deleted Account ،Hidden Name یا Unknown نمایش داده می‌شود. علاوه بر آن وضعیت حساب کاربری نیز به‌صورت Last seen a
long time ago برای کلیه مخاطبانی که توانایی مشاهده حساب شخص را دارند نمایش داده می‌شود. امکان ارسال پیام برای اشخاصی که حساب کاربری خود را حذف کرده‌اند میسر می‌باشد، اما پیام‌های ارسالی به‌هیچ‌عنوان توسط سرور تلگرام دریافت نشده و علامت ساعت کوچکی در کنار پیام‌های ارسالی پیوسته به چشم می‌خورد. شخصی که حساب کاربری خود را حذف کرده است دیگر به‌عنوان یک فرد رسمی توسط سرویس تلگرام شناسایی نشده یا به‌عبارتی‌دیگر دارای هویت نمی‌باشد.

یکشنبه 22 فروردین 1395 - 17:53
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | آموزش حذف حساب کاربری سرویس پیام‌ رسان تلگرام | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS