loading...
ملیکاروید / MelikaRoid
MadKinG بازدید : 72 نظرات (0)

 Boom Beach 24.208 بازی جنگی و استراتژیک ارایه شده برای اندروید است که در آن باید بر علیه دشمنان شیطانی مبارزه کنید. شما باید نیروهای خود را به جزایر زیبایی که توسط دشمنان تسخیر شده اند برده و جزیره نشینان را از اسارت و بردگی نجات دهید. در طول بازی برای مهار کردن نیروهای اساطیری مخفی موجود در بازی رقابت سختی شکل میگیرد که باید خود را برای آن نیز آماده کنید. این را هم اضافه کنیم که همانند Clash of Clans کیفیت گرافیک این بازی نیز درخور توجه است.

MadKinG بازدید : 112 نظرات (0)

Clash of Clans 8.116.11 کلش آف کلنز یکی دیگر از بهترین بازی های سیستم عامل اندروید در بخش بازیهای استراتژیک و ساخته استودیوی قدرتمند بازی سازی Supercell می باشn . این بازی که به سرعت در مارکت اندروید معروف شد و امتیاز بالایی را نیز کسب کرد به صورت کاملا رایگان عرضه شده است . داستان بازی از این قرار است که شما باید با ابزارهایی که در دست دارید دهکده خود را به خوبی بنا کنید و آنرا به بهترین نحو رونق بخشید و به جنگ قبایل رفته و از حمله دیگر قبایل با سربلندی بیرون آیید .

MadKinG بازدید : 163 نظرات (0)

کلش رویال بازی جدید و فوق العاده زیبای استراتژیک از سوپرسل خالق بازی های محبوب Clash Of Clans و Boom Beach است که ابتدا برای IOS در چند کشور جهان قرار داده شده بود و همین چند دقیقه پیش شاهد عرضه شدن نسخه اندرویدی ان در گوگل پلی بودیم و تصمیم گرفتیم مثل همیشه در اسرع وقت و همزمان با انتشار ان را حضور شما کاربران دوستدار بازی های استراتژیک آنلاین معرفی نماییم! این بازی نیز همانند بازی کلش آف کلنز طراحی شده است و در ان شما با کاربران آنلاین سراسر جهان به رقابت می پردازید! مثل تمام بازی های کم حجم ژانر MOBA، در این بازی هم هدف ارسال نیروها به سمت سپاه دشمن برای تخریب برج ها و سرنگون کردن پادشاه آن هاست!

MadKinG بازدید : 133 نظرات (0)

Castle Clash 1.2.88 کستل کلش بهترین بازی استراتژیک ارایه شده برای اندروید است که توسط استودیوی بازیسازی معروف IGG.COM در مارکت اندروید منتشر شده است. در این بازی باید با ساخت قلعه و استراتژی های مختلف با دشمنان به مبارزه بپردازید تا پیروز شوید. علاوه بر این باید یک ارتش قدرتمند از قهرمانان و موجودات افسانه ای بزرگ و کوچک ساخته و به مقابله با دشمنان بپردازید. Castle Clash امتیاز خوب 4.6 را در گوگل پلی ثبت کرده است. کاربران عزیز توجه داشته باشند که این بازی برای اجرا نیازمند اینترنت است.

MadKinG بازدید : 184 نظرات (0)

Clash of Kings 2.0.15 یک بازی استراتژیک دیگر برای گوشیها و تبلتهای مجهز به سیستم عامل اندروید است که توسط کمپانی Elex Inc منتشر شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. در این بازی مولتی پلیر آنلاین شما باید یک امپراطوری عظیمی تشکیل دهید تا بتوانید بر 7 قلمرو شگفت انگیز حکومت کنید. تمامی اصول و عناصر بازیهای استراتژیک در این بازی هم برقرار است، شما باید یک قلعه مستحکم ساخته تا تخت حکومتی خود را آنجا بنا نهید و با ایجاد برجها و ساختمانهای مختلف از آنجا دفاع کنید.

MadKinG بازدید : 147 نظرات (0)

Clash of Lords 2 v1.0.204 نسخه دوم از بازی استراتژیک و محبوب نبرد سلاطین کلش آف لوردز برای اندروید است توسط استودیوی بازیسازی معروف IGG.COM منتشر شده است. در این بازی همانند سایر بازیهای استراتژیک باید با تشکیل ارتشی قدرتمند و مدیریت منابع به مبارزه با امپراتوریهای دیگر بپردازید. لازم بذکر است که این بازی گرافیکی بسیار محبوب بوده و امتیاز خوب 4.6 را در گوگل پلی ثبت کرده است. کاربران عزیز توجه داشته باشند که بازی آنلاین است و برای اجرا نیاز به اینترنت دارید.

MadKinG بازدید : 336 نظرات (0)

aa 1.4.8 یک بازی کم حجم و بسیار محبوب برای گوشیها و تبلتهای اندرویدی است که توسط کمپانی استرالیایی General Adaptive Apps Pty Ltd منتشر شده و در دسترس کاربران گوگل‌پلی قرار گرفته است. در این بازی شما با یک محیط بسیار ساده سر و کار دارید که در آن یک بخش مرکزی چرخان وجود دارد؛ از طرفی دیگر هم گوی‌های کوچکی در اختیار شما قرار میگیرد که باید آن را به بخش مرکزی چرخان متصل کنید.

MadKinG بازدید : 242 نظرات (0)

Clash of Lords 1.0.359 یک بازی استراتژیک پرطرفدار برای سیستم عامل اندروید است که توسط کمپانی شناخته شده IGG.COM منتشر شده و بصورت رایگان در دسترس علاقه‌مندان قرار رفته است. داستان این بازی در قرون وسطی جریان پیدا میکند، دورانی که سحر و جادو نیز در آن بسیار رواج داشت! همین امر باعث میشود که اساطیر و نیروهای افسانه ای هم در آن حضور داشته باشند.

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 214
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 69
  • باردید دیروز : 158
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,649
  • بازدید ماه : 4,560
  • بازدید سال : 22,125
  • بازدید کلی : 316,809
  • کدهای اختصاصی