loading...
ملیکاروید / MelikaRoid
MadKinG بازدید : 493 نظرات (0)

 PICoDIC یکی از نمونه های بسیار خوب دیکشنری های فارسی است که فقط برای کاربران پرتعداد اندروید طراحی شده. نکته مهم در مورد آن، تفکیک معانی واژگان به صورت موضوعی است. به طور مثال با وارد نمودن کلمه field، قادرید معانی گوناگون آن را در شاخه های علمی مختلف مشاهده کنید.

MadKinG بازدید : 180 نظرات (0)

در مکتب‌خونه می تونید به بیش از 5000 ساعت ویدئو از بیش از 200 درس از دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه تهران، دانشگاه امیرکبیر و ... به صورت رایگان دسترسی داشته باشید. مکتب خونه در هر ترم تحصیلی، تعداد مشخصی درس از دانشگاه های برتر کشور را با هماهنگی استاد درس شروع به فیلم برداری می کنه. سپس در طول ترم با ضبط جلسات درس، جلسات به صورت منظم و به مرور زمان با کمترین فاصله از برگزاری آن کلاس در دانشگاه،روی وبسایت قرار می گیرند.

MadKinG بازدید : 49 نظرات (0)

صرفه جو در حقیقت یک راهنمای خرید رایگان برای ملت ایران می باشد. لیست قیمت تمام عرضه کنندگان کالا در ایران به صورت کاملا رایگان. آیا تا به حال این اتفاق برای شما افتاده است که: کالایی را از فروشگاهی بخرید و بعد از آن متوجه شوید که همان کالا در فروشگاه دیگری ارزانتر بوده است؟ راه حل اینجاست : با دانلود اپلیکیشن (100% رایگان و بدون تبلیغ) شما همیشه بهینه ترین انتخاب را خواهیدداشت.

MadKinG بازدید : 84 نظرات (0)

با نواک همیشه و هر جایی که باشید مجموعه کاملی از موسیقی های ایرانی با شماست. در آرشیو بزرگ موسیقی نواک بگردید، آهنگ های جدید را کشف کنید، لیست های مختلف بسازید و با دیگران به اشتراک بگذارید. در نواک قانونی گوش کنید و از هنرمندان مورد علاقه تان حمایت کنید. در نواک تمامی آثار دارای مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده و با اجازه صاحبان آثار در نواک قرار داده می شود. در صورت داشتن هر گونه پیشنهاد و یا بروز مشکل یا خطا با ما از طریق ایمیل info@navaak.com در ارتباط باشید.

MadKinG بازدید : 72 نظرات (0)

 حل جدول یکی از قدیمی‌ترین سرگرمی‌های بشر بوده است که امروزه نیز طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد. محققان بارها به تاثیر مثبت حل جدول بر سلامت ذهنی افراد اشاره کرده‌اند. از فواید حل جدول می‌توان به کاهش خطر ابتلا به فراموشی یا آلزایمر در سنین میان‌سالی و پیری اشاره کرد؛ به‌طوری‌که گفته می‌شود کسانی که به‌طور روزانه به حل جدول می‌پردازند، پنج برابر کم‌تر از کسانی که به این فعالیت نمی‌پردازند به آلزایمر مبتلا می‌شوند. همچنین حل جدول به آرامش فرد نیز کمک بسیاری می‌کند زیرا وی مجبور است به فکر خود فشار بیاورد و برای این کار به محیطی آرام نیاز دارد.

MadKinG بازدید : 87 نظرات (0)

در زمان های قدیم که تکنولوژی به این اندازه پیشرفت نکرده بود، نوع سرگرمی و تفریح مردم با زمان حال تفاوت داشت. یکی از این سرگرمی ها که افراد بسیاری به آن علاقه مند بوده و هنوز هم هستند، حل جدول کلمات متقاطع در نشریه ها و مجلات میباشد. این جدول ها به مرور تغییراتی یافته و جذاب تر شدند تا اینکه نوع رایانه ای آنها ظهور کرد! اکنون میتوان بر روی دستگاه هایی همچون تلفن همراه، تبلت و یا حتی رایانه های شخصی، از حل جدول های متنوع لذت برد...

MadKinG بازدید : 46 نظرات (0)

با کمک موتور جستجوی هوشمند ترب می‌توانید ببینید محصول مورد نظرتان را چه فروشگاه‌هایی با چه قیمتی ارائه می‌کنند، فروشگاه مورد نظر را انتخاب کرده و به آسانی در همان لحظه، محصول مورد نظرتان را از طریق گوشی موبایل خریداری کنید. اپلیکیشن ترب یکی از کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌ها برای هرکدام از ماست که با نصب آن می‌توانیم از پشیمانی بعد از خرید جلوگیری کنیم! اما چطور؟ اگر شما هم اکثر خریدهای خود را به‌صورت آنلاین و اینترنتی انجام می‌دهید، مطمئنا با قیمت‌های متفاوتی برای هر کالا روبرو شده‌اید و تمام تلاش خود را به کار می‌گیرید تا از فروشگاهی خرید کنید که آن کالا را ارزان‌تر می‌فروشد.

MadKinG بازدید : 1160 نظرات (0)

نزدیکا فرصت کشف موقعیت‌هاست؛ موقعیت‌هایی که هر روز از کنار آن عبور می‌کنیم بدون آن‌که از اتفاقات هیجان‌انگیز آن با خبر باشیم. از کنار افراد خلاقی می‌گذریم بدون آن‌که فرصت کشف آن‌ها را داشته باشیم. نزدیکا فرصت دیدن و دیده شدن است. محیط اطراف خود را از دریچه نگاه دیگران ببینید. در نزدیکا می‌توانید این نگاه را در نوشته‌ها و عکس‌های افراد در نزدیکی خود دنبال کنید و در مورد آن نظر دهید. ...

MadKinG بازدید : 65 نظرات (0)

بچه محل یک بازی جذاب و هیجان انگیز مخصوص تمام سنین است. با یک کنترولر ساده از درو دیوار بالا برید وشخصیت های بروز ایرانی رو ببینید. شما میتونید یک بازی هیجان انگیز رو با کلی شخصیت های جذاب و بانمک تجربه کنید. همچنین میتونید امتیاز خودتونو با تمام دوستاتون به اشتراک بزارید و یا امتیاز اونارو ببینید. تو بازی ایتم های زیادی هست که می تونید با گرفتن همبرگر اونارو بخرید و استفاده کنید . این ایتم ها بازی شمارو آسون تر میکنند.

تعداد صفحات : 24

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 214
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 141
  • باردید دیروز : 158
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,721
  • بازدید ماه : 4,632
  • بازدید سال : 22,197
  • بازدید کلی : 316,881
  • کدهای اختصاصی