loading...
ملیکاروید / MelikaRoid
MadKinG بازدید : 184 نظرات (0)

Clash of Kings 2.0.15 یک بازی استراتژیک دیگر برای گوشیها و تبلتهای مجهز به سیستم عامل اندروید است که توسط کمپانی Elex Inc منتشر شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. در این بازی مولتی پلیر آنلاین شما باید یک امپراطوری عظیمی تشکیل دهید تا بتوانید بر 7 قلمرو شگفت انگیز حکومت کنید. تمامی اصول و عناصر بازیهای استراتژیک در این بازی هم برقرار است، شما باید یک قلعه مستحکم ساخته تا تخت حکومتی خود را آنجا بنا نهید و با ایجاد برجها و ساختمانهای مختلف از آنجا دفاع کنید.

MadKinG بازدید : 158 نظرات (0)

در دنیا علاقه مندان زیادی به رشته های مختلف ورزشی وجود دارند که علاوه بر طرفداری از تیم ها و ورزشکاران محبوبشان، همواره اخبار مربوط به آنها را دنبال میکنند. نقش جراید و رسانه ها در اطلاع رسانی مشخص است اما همیشه نمیتوان به آنها دسترسی داشت؛ پس راه حل چیست؟ نرم افزار خبررسان اخبار ورزشی ، روزانه و در هر ساعت به صورت آنلاین ، مطالب خود را بر روی خروجی قرار داده تا شما را با آخرین تحولات و خبرهای ورزشی همراهی نماید.

MadKinG بازدید : 239 نظرات (0)

DirinDirin 1.0.17 بازی فکری و پازلی برای اندروید می باشد؛ اگر شما هم از دسته طرفداران انیمیشن های کوتاه باشید ، احتمالا با نام سری انیمیشن دیرین دیرین آشنایی دارید.پیشنهاد می کنیم در صورتی که شما هم از طرفداران انیمیشن های دیرین دیرین هستید ، بازی این عنوان محبوب را به هیچ وجه از دست ندهید ! چرا که بازی و نقش آفرینی در نقش کاراکترهای جالب و خنده دار دیرین دیرین می تواند بسیار سرگرم کننده و دوست داشتنی باشد.

MadKinG بازدید : 5343 نظرات (0)

جدیدترین آهنگها و ویدیو موزیکها را سریعتر از هر سایت دیگر دریافت کنید! رادیو جوان برترین و بروزترین مرجع آهنگها و کلیپ های تصویری خواننده های ایرانی است. این برنامه دارای بهترین محیط کاربری ممکن می باشد ...  چرا که هم از نظر راحتی کار با آن رضایت بخش خواهد بود و هم از لحاظ گرافیکی بی نظیر است که چشم هر بیننده ای را مجذوب خود خواهد کرد. میتوانید اهنگ موردنظر خود را دریافت کنید و از طریق پلیر خود برنامه در هرجایی که باشید آن را پخش کنید.

MadKinG بازدید : 117 نظرات (0)

مجله اینترنتی برترین ها، طیف گسترده ای از موضوعات را پوشش می دهد که آشپزی هم یکی از آنهاست. با نصب اپلیکیشن رایگان و سه مگابایتی “لذت آشپزی” می توانید به دستور پخت صدها غذا، دسر، نوشیدنی، سالاد و ترشیجات ایرانی و بین المللی دسترسی داشته باشید. مجله آشپزی یا لذت آشپزی، یک انتخاب خوب برای علاقه مندان به پخت و پز به حساب می آید؛ اگر می خواهید در منوی غذایی خود تغییراتی را ایجاد کنید و غذاهای جدیدی را به آن بیافزایید.

MadKinG بازدید : 2414 نظرات (0)

کتابخانه مجازی نودهشتیا (wWw.98iA.Com) از سال 1387 ، با هدف ارائه فایل های الکترونیکی کتاب در زمینه های گوناگون، آغاز به کار کرد. گفتنی است دلیل انتخاب نام نودهشتیا، کد ایران: (0098) و IA ی آن به معنای "یا" می باشد: نودوهشتیا، ایرانیا، ایرانیها. اپلیکیشن نودهشتیا شامل کتاب های نوشته شده توسط کاربران است و تعدادی کتاب های دیگر نیز که نسخه ی موبایلشان در سایت قرار داده نشده و تنها در اپلیکیشن می توانید به آنها دسترسی داشته باشید...

MadKinG بازدید : 126 نظرات (0)

بارداری و کودک یاری برنامه ای مخصوص مادران و پدران جوان با بیش از 2 هزار مطلب ارزشمند و آپدیت روزانه! خانواده هایی که تجربه بارداری و تربیت کودک را داشته اند، نیاز به رسانه ای که بتواند اطلاعات مورد نیاز آنها را تامین کند، حس کرده اند، این اپلیکیشن بسیار سریع و کم حجم تجربه ای لذت بخش از بارداری و زایمان را برایتان فراهم میکند و راهنمای شما برای داشتن فرزندی سالم است. شما در این برنامه نکاتی را پیرامون سلامت، تغذیه و سرگرمی کودکان در اختیار خواهید داشت.

MadKinG بازدید : 179 نظرات (0)

Angry Birds Goal 0.2.2 جدیدترین عنوان از سری بازیهای پرندگان عصبانی می باشد که دقایقی پیش توسط کمپانی نام آشنا و معروف Rovio Entertainment Ltd در مارکت اندروید منتشر شد و تصمیم گرفتیم نسخه کامل آنرا برای اولین بار در ایران و در میان سایت های فارسی زبان مثل همیشه در ملیکاروید خدمت شما عزیزان معرفی کنیم.

MadKinG بازدید : 454 نظرات (0)

در بازی Sonic Dash 3.1.0.Go شما در نقش گربه ی دوست داشتنی و معروف سونیک باید تا می توانید بدوید و حلقه ی های موجود در مسیر را برای باز کردن شخصیت ها و آیتم های جدید جمع آوری نمایید! انواع موانع مختلف و حیوانات متعدد در مسیر حرکت وجود دارند که می بایستی با لمس و کشیدن صفحه به سمت بالا با چرخش از آن ها عبور کنید و به سلامت مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید.

تعداد صفحات : 24

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 214
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 156
  • باردید دیروز : 158
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,736
  • بازدید ماه : 4,647
  • بازدید سال : 22,212
  • بازدید کلی : 316,896
  • کدهای اختصاصی