loading...
ملیکاروید / MelikaRoid
MadKinG بازدید : 329 نظرات (0)

 این روزها برای انجام هر کاری با تلفن های هوشمند، اپلیکیشن اختصاصی آن تهیه شده. مثلا برای تبدیل واحد می توانیم به اپلیکیشن های مبدل مراجعه کنیم یا برای یادداشت اطلاعات مهم، اپلیکیشن های نت برداری به کمکمان خواهند آمد. در واقع هدف توسعه دهندگان در سال های اخیر، حرکت اپلیکیشن ها به سوی اختصاصی شدن بوده است. با وجود این روند، به یقین شما هم نمی توانید لزوم وجود یک اپلیکیشن جامع و همه فن حریف را به جای استفاده از اپلیکیشن های متعدد انکار کنید...

MadKinG بازدید : 94 نظرات (0)

Download Manager for Android FULL 4.95.12011 اپلیکیشنی برای مدیریت دانلود در اسمارت فونها و تبلتهای اندرویدی است که توسط کمپانی نرم افزاری Renkmobil Bilisim واقع در استانبول ترکیه توسعه یافته و حدود 10 میلیون بار دانلود شده است. این برنامه قدرتمند طبق ادعای سازنده تا 3 برابر فایلها را سریعتر دانلود کرده و با دارا بودن امکانات و قابلیتهای متعدد میتواند به اپلیکیشن اول شما در زمینه مدیریت دانلود تبدیل شود...

MadKinG بازدید : 115 نظرات (0)

زاپیا، سریعترین ابزار اشتراک‌گذاری فایل از زمان انتشارش به خوبی در چندین پلتفرم دریافت شده است. حالا زاپیا یک اپ جدید را در پلتفرم آندروید در فرم یک ابزار ساده و همچنان قوی به نام وب‌شیر ریلیز کرده است. وب‌شیر به کاربران اجازه می‌دهد تا به همه‌ی محتویات از یک گوشی آندرویدی در هر دستگاهی که در شبکه‌ی وای فای یکسان است، دسترسی یابد. به جای اینکه مجبور باشید تا یک اپلیکیشن را در کامپیوترتان دانلود کنید

MadKinG بازدید : 68 نظرات (0)

Zapya 3.7.1 اپلیکیشنی برای ارسال سریع فایل بین پلت فرمهای مختلف است. با نصب این اپلیکیشن قادر خواهید بود از طریق WiFi به ارسال فایل بین دستگاه اندرویدی و سایر سیستم عامل ها از جمله iOS و ویندوز بپردازید. سرعت ارسال 40 برابر سریعتر از بلوتوث بوده و تا 10 مگابایت بر ثانیه نیز میرسد. البته این نکته را هم مد نظر داشته باشید که دستگاه گیرنده نیز باید این اپلیکیشن را داشته باشد.

MadKinG بازدید : 74 نظرات (0)

WPS Office + PDF 9.6 اپلیکیشنی رایگان و بسیار قدرتمند برای مدیریت و مشاهده اسناد مختلف در گوشی ها و تبلت های اندرویدی است که توسط کمپانی معروف Kingsoft ارایه شده و با جذب 245 میلیون کاربر از سراسر جهان توانسته به محبوبترین برنامه رایگان آفیس تبدیل شود. این اپلیکیشن چنان با قدرت وارد عرصه شده که سایتها و نشریات معتبری چون USA Today، PC World، Gizmodo و Techliciousبه تعریف و تمجید آن پرداخته و جزو برترین اپلیکیشنها معرفی کرده اند.

MadKinG بازدید : 74 نظرات (0)

File Commander - File Manager Premium 3.6.13997 برنامه دیگری برای مدیریت فایلها در سیسنم عامل اندروید است که علاوه بر امکان دسترسی به تمام فایلهای ذخیره شده در دستگاه، امکان دسترسی به سرویسهای ابری از جمله Google Drive, DropBox, Box و SugarSync را نیز میسر میسازد. از قابلیتهای جالب این اپلیکیشن کاربردی میتوان به دسته بندی فابلها بر اساس pictures, music, videos, documents اشاره کرد...

MadKinG بازدید : 75 نظرات (0)

SuperSU Pro 2.70 RC نرم افزاری است که امکان مدیریت پیشرفته دسترسی بالاتر را برای تمامی برنامه های موجود در دستگاه اندروید شما که نیاز به روت دارند را می دهد. این برنامه بعد از نصب برای همیشه و به صورت مخفی جهت کنترل برنامه ها فعال خواهد بود. تعیین سطح دسترسی فوری، قابلیت مدیریت ورود به سیستم، آنروت کردن موقت، امکان کار کردن در زمان بوت نشدن درست اندروید، در حالت آماده باش همیشگی، unroot کامل...

MadKinG بازدید : 74 نظرات (0)

وجود یک فایل منجر قوی نه تنها برای کاربران حرفه ای ضروریست بلکه وجود آن بر روی هر دستگاهی الزامی بنظر میرسد. ES File Explorer File Manager 4.0.4.7 با بیش از 500میلیون دانلود از بهترین ها در زمینه مدیریت گوشیست. این برنامه قابلیتهای زیادی را در قالب یک برنامه در خود گنجانده است، از جمله مدیریت فایل، مدیریت برنامه ها،مدیریت تسک ها، مدیریت دانلود، قابلیت استفاده از فضای ابری ( Dropbox, Google Drive, SkyDrive, Box.net, Sugarsync, Yandex, Amazon S3, and Ubuntu One)، کلاینت FTP و LAN. ES File Explorer کاربر را قادر میسازد تا به تمام تصاویر، موزیکها، فیلمها، اسناد و سایر فایلها هم بر روی دستگاه اندرویدی و همچنین کامپیوتر دسترسی داشته باشد.

MadKinG بازدید : 89 نظرات (0)

CM Browser - Fast & Secure 5.20.32 Final مرورگری سبک، سریع و قدرتمند برای گوشیها و تبلتهای اندرویدی است که با حدود 50 میلیون بار دانلود مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. این اپلیکیشن که قبلا توسط KS Mobile ارایه میشد، این بار توسط Cheetah Mobile Inc - یکی از زیر مجموعه های کمپانی معروف چینی Kingsoft - پشتیبانی و منتشر میشود. مرورگر CM با بهره گیری از موتور برترین آنتی ویروس اندروید امنیت کاربران را در فضای مجازی تامین کرده و اطمینان بیشتری را فراهم میکند. با توجه به عملکرد مناسب و قابلیتهای کاربردی این اپلیکیشن توانسته امتیاز خوب 4.6 را در گوگل پلی ثبت کند.

MadKinG بازدید : 71 نظرات (0)

PrintHand Mobile Print Premium 7.5.1 برنامه ایست که به کاربر امکان میدهد با استفاده از بلوتوث یا WiFi بطور مستقیم به پرینت فایلها بپردازد. با نصب این برنامه میتوانید انواع اسناد (با فرمت DOC, XLS, PPT, PDF, TXT)، انواع عکس، ایمیل، صفحات اینترنتی، پیامها و رویدادهای تقویم، فایلهای ذخیره شده در Google Drive، آلبومهای فیسبوک و فایلهای ذخیره شده در Dropbox، SugarSync و SkyDrive را مستقیما از دستگاه اندرویدی خود پرینت کنید. این نرم افزار در مارکت گوگل با قیمت 12.99 دلار به فروش می رسد .

MadKinG بازدید : 80 نظرات (0)

 این روزها برای انجام هر کاری با تلفن های هوشمند، اپلیکیشن اختصاصی آن تهیه شده. مثلا برای تبدیل واحد می توانیم به اپلیکیشن های مبدل مراجعه کنیم یا برای یادداشت اطلاعات مهم، اپلیکیشن های نت برداری به کمکمان خواهند آمد. در واقع هدف توسعه دهندگان در سال های اخیر، حرکت اپلیکیشن ها به سوی اختصاصی شدن بوده است. با وجود این روند، به یقین شما هم نمی توانید لزوم وجود یک اپلیکیشن جامع و همه فن حریف را به جای استفاده از اپلیکیشن های متعدد انکار کنید...

MadKinG بازدید : 84 نظرات (0)

برنامه Battery Doctor 5.5 build_5050007 یا Battery Saver با بیش از ۱۵۰ میلیون دانلود در iOS یکی از بهترین و کارامدترین برنامه های مدیریت و کاهش مصرف باتری در اسمارت فون اندرویدی شماست . غیرفعال کردن برنامه‌های غیر ضروری که باعث هدر رفتن باتری می‌شوند، حذف برنامه‌های در حال اجرا، نشان دادن مدت زمان دقیق باتری باقی‌مانده، نشان دادن مدت زمان دقیق لازم برای شارژ شدن باتری و وجود حالتهای مختلف برای تنظیم باتری از برخی از امکانات این برنامه قدرتمند است .

MadKinG بازدید : 76 نظرات (0)

حتما شما هم تجربه کرده اید که پس از چند ماه کار با اندروید و نصب برنامه، سیستم سرعت اولیه خود را از دست میدهد. علت این امر شایع انباشته شدن بیش از حد فایلهای Temp ، cache و فایلهای غیر ضروری در مموری گوشی هست. با نصب برنامه Clean Master 5.11.7 build 51173429 میتوانید فایلهای غیر ضروری را از حافظه حذف کرده و سرعت دستگاه را افزایش دهید. بیش از 500 میلیون کاربر و امتیاز بالای 4.7 در گوگل پلی نشان از اعتماد بالای کاربران به این اپلیکیشن دارد. این اپلیکیشن حتی از سوی سایتهای معتبری چون CNET،LA Times و XDA توصیه شده است.

MadKinG بازدید : 77 نظرات (0)

360Security - Antivirus Boost 3.5.2 build 2153 اپلیکیشنی است که امنیت دستگاه اندرویدی شما را در به بهترین شکل تامین کرده و خیال شما را در برابر انواع بدافزارها و ویروسها راحت آسوده خواهد کرد. علاوه بر این امکان بهینه سازی سیستم با استفاده از متوقف کردن پروسسها و اپلیکیشنهای در حال اجرا در پس زمینه وجود دارد که در افزایش سرعت دستگاه نیز بسیار موثر است و نکته جالبتر اینکه میتوانید اینکار را با تکان دادن گوشی یا تبلت انجان دهید! 360Security – Antivirus FREE را نصب نموده و به 467 میلیون کاربر آن بپیوندید.

MadKinG بازدید : 62 نظرات (0)

WPS Office + PDF 9.5.3 اپلیکیشنی رایگان و بسیار قدرتمند برای مدیریت و مشاهده اسناد مختلف در گوشی ها و تبلت های اندرویدی است که توسط کمپانی معروف Kingsoft ارایه شده و با جذب 245 میلیون کاربر از سراسر جهان توانسته به محبوبترین برنامه رایگان آفیس تبدیل شود. این اپلیکیشن چنان با قدرت وارد عرصه شده که سایتها و نشریات معتبری چون USA Today، PC World، Gizmodo و Techliciousبه تعریف و تمجید آن پرداخته و جزو برترین اپلیکیشنها معرفی کرده اند.

MadKinG بازدید : 106 نظرات (0)

سرانجام کمپانی موفق lenovo توانست نرم افزار 3.5.58_Shareit ww را برای انتقال برنامه با سرعت باور نکردنی بسازد. برنامه شیر ایت با استفاده از وای فای بلوتوث و صوت و... ارتباط برقرار می کند سرعت باور نکردنی این نرم افزار به حدی بالاست که 50مگابایت را در کمتر از 5 ثانیه انتقال میدهد . این نرم افزار ادعا می کند که می تواند تمام فایل های مورد نظر شما حتی فایل های حجیمی مانند فیلم های چند گیگابایتی را در کمترین زمان ممکن به یک گوشی اندرویدی دیگر و یا کامپیوتر شخصی تان از طریق ارتباط بی سیم وایرلس ارسال نماید .

MadKinG بازدید : 72 نظرات (0)

تاکنون چند اپلیکیشن در زمینه آفیس برای کاربران عزیز معرفی نموده ایم که همگی جزو بهترینها برای اندروید بودند. دراین پست قصد معرفی یکی دیگر از قدرتمندترین برنامه های آفیس را داریم. Polaris Office 7.2.2 build 69 اپلیکیشن آفیس قدرنمند اندروید است که از اکثر اسناد با فرمتهای مختلف پشتیبانی کرده و بخاطر ارایه قابلیتهای کاربردی در عین رایگان بودن تاکنون بیش از 600 میلیون بار دانلود شده است. از نقاط قوت Polaris Office میتوان به نمایش فایلها بصورت کاملا مشابه با آنچه که در کامپیوتر می بینید اشاره کرد.

MadKinG بازدید : 115 نظرات (0)

AppMgr Pro III (App 2 SD) 3.90 Patched یکی از مشکلات بزرگ برخی گوشی های اندروید مانند گوشی های سونی اریکسون و اچ تی سی عدم وجود حافظه کافی برای نصب برنامه ها و بازی هاست. از آنجایی که برنامه ها و بازی ها در حافظه داخلی گوشی نصب می شوند مشکل کمبود فضا پیش می آید و کافیست برنامه Apps 2 SD Pro را نصب کنید تا بتوانید برنامه ها و بازی های دلخواه خود را به مموری کارت انتقال دهید...

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 214
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 109
  • باردید دیروز : 158
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,689
  • بازدید ماه : 4,600
  • بازدید سال : 22,165
  • بازدید کلی : 316,849
  • کدهای اختصاصی