loading...
ملیکاروید / MelikaRoid
MadKinG بازدید : 488 نظرات (0)

Telegram یک برنامه پیام رسانی با تمرکز بر سرعت و امنیت است. این فوق العاده سریع، ساده، امن و رایگان می باشد. این برنامه از نظر کارایی شباهت زیادی به مسنجر واتس آپ دارد ولی دارای ویژگی های بسیار زیادتری است. شما به کمک این مسنجر می توانید به سادگی و در سریع ترین زمان متن و تصاویر دلخواه خود را برای دیگر دوستانتان از هرکجای دنیا که هستید بفرستید...

MadKinG بازدید : 278 نظرات (0)

دین اسلام همانند دیگر ادیان الهی، دارای آداب و رسوم خاصی بوده و مسلمانان سعی میکنند تا آنها را به بهترین نحو ممکن انجام دهند. البته با توجه به اینکه گستره اعمال دینی بسیار وسیع میباشد، خیلی از افراد قادر به این کار نیستند و نیاز به آگاهی و برنامه ریزی دقیق تری دارند تا بتوانند فرائض واجب و یا حتی مستحب را به موقع و بدون خطا بجا بیاورند. “اسلام تولز” نام برنامه ای است که در این زمینه میتواند دستیار خوبی برای شما باشد.

MadKinG بازدید : 329 نظرات (0)

 این روزها برای انجام هر کاری با تلفن های هوشمند، اپلیکیشن اختصاصی آن تهیه شده. مثلا برای تبدیل واحد می توانیم به اپلیکیشن های مبدل مراجعه کنیم یا برای یادداشت اطلاعات مهم، اپلیکیشن های نت برداری به کمکمان خواهند آمد. در واقع هدف توسعه دهندگان در سال های اخیر، حرکت اپلیکیشن ها به سوی اختصاصی شدن بوده است. با وجود این روند، به یقین شما هم نمی توانید لزوم وجود یک اپلیکیشن جامع و همه فن حریف را به جای استفاده از اپلیکیشن های متعدد انکار کنید...

MadKinG بازدید : 469 نظرات (0)

مهمان اصغرآقا، یه بازی جذاب و بامزه است که ما در نقش مهمان، باید از میوه ها، آجیل ها و شیرینی های خونه اصغرآقا یواشکی بخوریم! باید خیلی حواسمونو جمع کنیم که اصغر آقا نفهمه، چون اگه بفهمه جلوی بقیه بدجوری ضایع می شیم... این بازی با گرافیک بسیار زیبا طراحی شده و دیالوگ هایی که بین افراد خانواده و میزبان رد و بدل میشه، فضای جالبی رو به بازی اضافه می کنه، دیالوگ هایی از همه جا و همه چیز، از یارانه گرفته تا ورشکستگی آمریکا!! ;-)

MadKinG بازدید : 226 نظرات (0)

طرفداران بازی های درگ ریسینگ، اینبار شرکت پاپاتا بازی سبقت را برای شما طراحی کرده است که به دلیل طراحی خاص و متناسب با ساختار، در بین کاربران محبوبیت زیادی پیدا کرده است. کاربران میتوانند با استفاده از ماشینهای گوناگون ایرانی و خارجی در کنار هم و امکان ارتقاء اجزاء ماشین و حتی شخصی سازی اتوموبیل خود، برای مسابقات آنلاین و افزایش امتیاز و بالا بردن رتبه خود در میان سایر کاربران تلاش کنید.

MadKinG بازدید : 179 نظرات (0)

شاید تا دیروز داشتن یک ویدیو کلوب خانگی با آرشیوی بزرگ از فیلم های قدیمی و جدید سینمای ایران و جهان، از آن جهت که شما مجبور بودید هزینه و زمان زیادی را برای تهیه و نگهداری آن صرف کنید، امری دشوار به نظر می رسید، ولی امروز با فیلیمو می توانید مجموعه ای غنی از فیلم‌های سینمای ایران و جهان را در اختیار داشته باشید. بدون نگرانی‌هایی از قبیل از بین رفتن آرشیو، ایجاد فضای مورد نیاز برای نگهداری فیلم‌ها و یا افت کیفیت آن‌ها به مرور زمان، آرشیوی شخصی در خانه‌تان داشته باشید.

MadKinG بازدید : 84 نظرات (0)

با خيال راحت خرج کنيد و حساب و کتاب هزينه‌هاي خود را هميشه همراه داشته باشيد.. اپلیکیشن حسابداری شخصی کیف پول محک برنامه ای مناسب برای حسابداری اندروید. آمار هزينه‌هاي اين هفته يا اين ماهتون رو داريد؟ به کسي پول قرض دادين؟ به کسي بدهکار هستين؟ تعداد سر‌رسيد چک هاي شما در ماه زياد است؟ هزينه بنزين ماهانه خود را نميدانيد؟ موعد اقساط خود را فراموش مي‌کنيد؟... کيف پول محک هميشه همراه شماست.

MadKinG بازدید : 107 نظرات (0)

در بازی تیکاف ۳ برای ورود به باند تبهکاران شما باید در مسابقه های موجود شرکت کنید و با برنده شدن خود در این باند ها نفوذ کنید. دو شخصیت موجود در بازی نیز برای راهنمایی و کمک به شما در بازی حضور دارند. پس از هر مسابقه امتیازات بدست آمده را برای ارتقاء ماشین خود مصرف کنید.کنترل فرمان شاید درابتدا بازی سخت باشد ولی بمرور میتوانید با آن براحتی کارکنید...

MadKinG بازدید : 493 نظرات (0)

 PICoDIC یکی از نمونه های بسیار خوب دیکشنری های فارسی است که فقط برای کاربران پرتعداد اندروید طراحی شده. نکته مهم در مورد آن، تفکیک معانی واژگان به صورت موضوعی است. به طور مثال با وارد نمودن کلمه field، قادرید معانی گوناگون آن را در شاخه های علمی مختلف مشاهده کنید.

MadKinG بازدید : 180 نظرات (0)

در مکتب‌خونه می تونید به بیش از 5000 ساعت ویدئو از بیش از 200 درس از دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه تهران، دانشگاه امیرکبیر و ... به صورت رایگان دسترسی داشته باشید. مکتب خونه در هر ترم تحصیلی، تعداد مشخصی درس از دانشگاه های برتر کشور را با هماهنگی استاد درس شروع به فیلم برداری می کنه. سپس در طول ترم با ضبط جلسات درس، جلسات به صورت منظم و به مرور زمان با کمترین فاصله از برگزاری آن کلاس در دانشگاه،روی وبسایت قرار می گیرند.

MadKinG بازدید : 49 نظرات (0)

صرفه جو در حقیقت یک راهنمای خرید رایگان برای ملت ایران می باشد. لیست قیمت تمام عرضه کنندگان کالا در ایران به صورت کاملا رایگان. آیا تا به حال این اتفاق برای شما افتاده است که: کالایی را از فروشگاهی بخرید و بعد از آن متوجه شوید که همان کالا در فروشگاه دیگری ارزانتر بوده است؟ راه حل اینجاست : با دانلود اپلیکیشن (100% رایگان و بدون تبلیغ) شما همیشه بهینه ترین انتخاب را خواهیدداشت.

MadKinG بازدید : 84 نظرات (0)

با نواک همیشه و هر جایی که باشید مجموعه کاملی از موسیقی های ایرانی با شماست. در آرشیو بزرگ موسیقی نواک بگردید، آهنگ های جدید را کشف کنید، لیست های مختلف بسازید و با دیگران به اشتراک بگذارید. در نواک قانونی گوش کنید و از هنرمندان مورد علاقه تان حمایت کنید. در نواک تمامی آثار دارای مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده و با اجازه صاحبان آثار در نواک قرار داده می شود. در صورت داشتن هر گونه پیشنهاد و یا بروز مشکل یا خطا با ما از طریق ایمیل info@navaak.com در ارتباط باشید.

MadKinG بازدید : 72 نظرات (0)

 حل جدول یکی از قدیمی‌ترین سرگرمی‌های بشر بوده است که امروزه نیز طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد. محققان بارها به تاثیر مثبت حل جدول بر سلامت ذهنی افراد اشاره کرده‌اند. از فواید حل جدول می‌توان به کاهش خطر ابتلا به فراموشی یا آلزایمر در سنین میان‌سالی و پیری اشاره کرد؛ به‌طوری‌که گفته می‌شود کسانی که به‌طور روزانه به حل جدول می‌پردازند، پنج برابر کم‌تر از کسانی که به این فعالیت نمی‌پردازند به آلزایمر مبتلا می‌شوند. همچنین حل جدول به آرامش فرد نیز کمک بسیاری می‌کند زیرا وی مجبور است به فکر خود فشار بیاورد و برای این کار به محیطی آرام نیاز دارد.

MadKinG بازدید : 87 نظرات (0)

در زمان های قدیم که تکنولوژی به این اندازه پیشرفت نکرده بود، نوع سرگرمی و تفریح مردم با زمان حال تفاوت داشت. یکی از این سرگرمی ها که افراد بسیاری به آن علاقه مند بوده و هنوز هم هستند، حل جدول کلمات متقاطع در نشریه ها و مجلات میباشد. این جدول ها به مرور تغییراتی یافته و جذاب تر شدند تا اینکه نوع رایانه ای آنها ظهور کرد! اکنون میتوان بر روی دستگاه هایی همچون تلفن همراه، تبلت و یا حتی رایانه های شخصی، از حل جدول های متنوع لذت برد...

MadKinG بازدید : 46 نظرات (0)

با کمک موتور جستجوی هوشمند ترب می‌توانید ببینید محصول مورد نظرتان را چه فروشگاه‌هایی با چه قیمتی ارائه می‌کنند، فروشگاه مورد نظر را انتخاب کرده و به آسانی در همان لحظه، محصول مورد نظرتان را از طریق گوشی موبایل خریداری کنید. اپلیکیشن ترب یکی از کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌ها برای هرکدام از ماست که با نصب آن می‌توانیم از پشیمانی بعد از خرید جلوگیری کنیم! اما چطور؟ اگر شما هم اکثر خریدهای خود را به‌صورت آنلاین و اینترنتی انجام می‌دهید، مطمئنا با قیمت‌های متفاوتی برای هر کالا روبرو شده‌اید و تمام تلاش خود را به کار می‌گیرید تا از فروشگاهی خرید کنید که آن کالا را ارزان‌تر می‌فروشد.

MadKinG بازدید : 1160 نظرات (0)

نزدیکا فرصت کشف موقعیت‌هاست؛ موقعیت‌هایی که هر روز از کنار آن عبور می‌کنیم بدون آن‌که از اتفاقات هیجان‌انگیز آن با خبر باشیم. از کنار افراد خلاقی می‌گذریم بدون آن‌که فرصت کشف آن‌ها را داشته باشیم. نزدیکا فرصت دیدن و دیده شدن است. محیط اطراف خود را از دریچه نگاه دیگران ببینید. در نزدیکا می‌توانید این نگاه را در نوشته‌ها و عکس‌های افراد در نزدیکی خود دنبال کنید و در مورد آن نظر دهید. ...

MadKinG بازدید : 65 نظرات (0)

بچه محل یک بازی جذاب و هیجان انگیز مخصوص تمام سنین است. با یک کنترولر ساده از درو دیوار بالا برید وشخصیت های بروز ایرانی رو ببینید. شما میتونید یک بازی هیجان انگیز رو با کلی شخصیت های جذاب و بانمک تجربه کنید. همچنین میتونید امتیاز خودتونو با تمام دوستاتون به اشتراک بزارید و یا امتیاز اونارو ببینید. تو بازی ایتم های زیادی هست که می تونید با گرفتن همبرگر اونارو بخرید و استفاده کنید . این ایتم ها بازی شمارو آسون تر میکنند.

MadKinG بازدید : 167 نظرات (0)

مهمان اصغرآقا، یه بازی جذاب و بامزه است که ما در نقش مهمان، باید از میوه ها، آجیل ها و شیرینی های خونه اصغرآقا یواشکی بخوریم! باید خیلی حواسمونو جمع کنیم که اصغر آقا نفهمه، چون اگه بفهمه جلوی بقیه بدجوری ضایع می شیم... این بازی با گرافیک بسیار زیبا طراحی شده و دیالوگ هایی که بین افراد خانواده و میزبان رد و بدل میشه، فضای جالبی رو به بازی اضافه می کنه، دیالوگ هایی از همه جا و همه چیز، از یارانه گرفته تا ورشکستگی آمریکا!! ;-)

MadKinG بازدید : 55 نظرات (0)

(90) Navad نام نرم افزار اختصاصی برنامه تلویزیونی مشهور نود برای گوشی و تبلت های اندروریدی است. با اپلیکیشن نود می توانید در نظر سنجی ها و مسابقات پیامکی برنامه نود بدون هیچ گونه هزینه ای شرکت کنید. اپلیکیشن نود در ابتدا به طور ویژه برای مخاطبان خارج از ایران، تهیه شده ولی هم اکنون شما طرفداران و مخاطبان برنامه ۹۰ که ساکن خارج از کشور و داخل هستید، می توانید همانند در نظرسنجی های این برنامه، شرکت کنید.

MadKinG بازدید : 85 نظرات (0)

گرشاد یک نقشه از شهرهای مختلف ایران است‌، به همراه اطلاعات به‌روز از آخرین نقاطی که گشت ارشاد در آنجا حضور دارد. شما با نگاه کردن به نقشه شهری که در آن زندگی می‌کنید می‌توانید مسیر‌هایی را انتحاب کنید که احتمال برخورد با گشت در آن‌ها کمتر باشد. همزمان وقتی به یک گشت ارشاد در نقطه‌ای از شهر برمی‌خورید، می‌توانید با صرفاً چند ثانیه و به راحتی، مکان آن را در گرشاد نشانه‌گذاری کنید و دیگر شهروندان را از گرفتار شدن در دام نجات دهید

MadKinG بازدید : 66 نظرات (0)

دیجی دارو” با دربرگیری اطلاعات مربوط به بیش از 10 هزار داروی شیمیایی و گیاهی، یکی از بزرگترین بانک های اطلاعات دارویی است که می توانید در موبایل هایتان نصب کنید. علاوه بر اطلاعات دارویی، با دیجی دارو می توانید از آدرس و شماره تلفن مراکز پزشکی معتبر در سراسر کشور و اخبار حوزه سلامت مطلع شده و به امکانات خوبی مثل یادآور مصرف داروها هم دسترسی داشته باشید.

MadKinG بازدید : 69 نظرات (0)

جدیدترین آهنگها و ویدیو موزیکها را سریعتر از هر سایت دیگر دریافت کنید! رادیو جوان برترین و بروزترین مرجع آهنگها و کلیپ های تصویری خواننده های ایرانی است. این برنامه دارای بهترین محیط کاربری ممکن می باشد ...  چرا که هم از نظر راحتی کار با آن رضایت بخش خواهد بود و هم از لحاظ گرافیکی بی نظیر است که چشم هر بیننده ای را مجذوب خود خواهد کرد. میتوانید اهنگ موردنظر خود را دریافت کنید و از طریق پلیر خود برنامه در هرجایی که باشید آن را پخش کنید.

MadKinG بازدید : 53 نظرات (1)

Hola Launcher - Simple & Fast 2.2.1 یک لانچر جدید، سریع و البته محبوب برای سیستم عامل اندروید است که توسط تیمی با همین نام - Hola Team - منتشر شده و بصورت رایگان در دسترس عموم کاربران قرار گرفته است. این لانچر که دارای حجم کمی است، عملکرد بسیار سریعی داشته و توانسته نظر مثبت اکثر کاربران را به سمت خود جلب کند. ...

MadKinG بازدید : 66 نظرات (0)

CCleaner 1.14.55 Material Design برنامه معروف و محبوب پاکسازی فایلهای غیر ضروری در اندروید است که با حذف کش برنامه ها باعث افزایش سرعت سیستم عامل میشود. اگر فضای مموری پر شده و سرعت گوشی یا تبلت شما افت محسوسی پیدا کرده پیشنهاد میکنیم این اپلیکیشن کاربردی را نصب کرده و با استفاده از قابلیتهای آن عملکرد دستگاه اندرویدی خود را بهبود ببخشید.

MadKinG بازدید : 67 نظرات (0)

تابحال شده است در شهر محل سکونت خودتان و یا در مسافرت دنبال فروشگاه،رستوران وخدای ناکرده بیمارستان یا درمانگاه باشین ندونید کجاست.
آی برتر اپلیکیشنی رایگان برای جستجوی فروشگاهها و مراکز درمانی و خدماتی نزدیک شما (در بیش از 40 شهر و بزودی در کل ایران )است. در این برنامه می توانید مشاغلی مانند آرایشگاه ها، رستورانها، پمپ بنزینها، ادارات پست، مطب پزشکان، درمانگاهها و کلینیکها، بیمارستانی در نزدیکترین فاصله و خیلی چیزهای دیگر را بیابید.

MadKinG بازدید : 67 نظرات (0)

نتایج زنده مسابقات فوتبال ایران و لیگهای معتبر دنیا با امکان دریافت نوتیفیکیشن و ارائه اطلاعاتی چون - گل‌های بازی - تعویض‌ها و ترکیب تیم‌ها - ورزشگاه و داور بازی - جایگاه دو تیم در جدول رده بندی  - کارت‌های زرد و قرمز

MadKinG بازدید : 75 نظرات (0)

نرم افزار اندروید طرفداری اولین نرم افزار خبرخوان ​شبکه اجتماعی ورزشی طرفداری است. این نرم افزار با طراحی اصیل و یکپارچه،‌ قابلیت دریافت خودکار آخرین خبرها و رویدادهای ورزشی را برای کاربران دستگاه های اندروید فراهم می کند.کاربران با استفاده از این نرم افزار قادر هستند،‌ دسته بندی مورد علاقه خود را برای دریافت خبرها انتخاب کنند. همچنین کاربر قادر است اصل متن خبر را نیز در سایت مشاهده کند.

MadKinG بازدید : 57 نظرات (0)

Telegram 3.8.0 تلگرام جزء بهترین و کاربردی ترین مسنجر های عرضه شده در پلتفرم های مختلف است که نسخه جدید آن برای اندروید به تازگی عرضه شده است. این برنامه از نظر کارایی شباهت زیادی به مسنجر واتس آپ دارد ولی دارای ویژگی های بسیار زیادتری است. شما به کمک این مسنجر می توانید به سادگی و در سریع ترین زمان متن و تصاویر دلخواه خود را برای دیگر دوستانتان از هرکجای دنیا که هستید بفرستید...

MadKinG بازدید : 101 نظرات (0)

بازی تخت گاز شما را در یک مسیر بی انتها در گریز از ماشینها و هلی کوپتر پلیس قرار میدهد که باید از موانع موجود عبور کنید و با کسب امتیاز و آیتم های درون بازی، مسافت بیشتری را طی کنید و رکورد بهتری را بدست آورید، اجرای فرامینی که وجود دارد سطح مهارت شما را بالا میبرد. انتخاب ماشینهای ایرانی و خارجی، و بازی در یک محیط با گرافیک قابل قبول و وجود آیتم های زیاد برای جذابتر کردن بازی توانسته به خوبی کاربران زیادی را به سمت خود بکشاند...

MadKinG بازدید : 60 نظرات (0)

بازی‌های بسیار زیادی در فروشگاه‌های نرم افزاری وجود دارند که اغلب این بازی‌ها داری حس و حالی خارجی هستند و چندان با فرهنگ ایرانی سازگار نیستند اما در بین توسعه دهندگان، برخی نیز هستند که به فرهنگ و خواسته مردم اهمیت می‌دهند و شاهد بازی‌هایی جالب از آن‌ها هستیم که بازی موتوری نیز یکی از آن‌هاست و توسط تیم گلیم گیمز ساخته شده است که یک بازی دهه شصتی است که شاید افراد متولد این دهه را نیز بتواند به‌خوبی به‌سمت خود بکشاند. همان طور که از نام این بازی پیداست، روند بازی بر روی موتور سواری است و البته محیط آن نیز همان حس و حال دهه 60 را دارد.

MadKinG بازدید : 85 نظرات (0)

با کمک موتور جستجوی هوشمند ترب می‌توانید ببینید محصول مورد نظرتان را چه فروشگاه‌هایی با چه قیمتی ارائه می‌کنند، فروشگاه مورد نظر را انتخاب کرده و به آسانی در همان لحظه، محصول مورد نظرتان را از طریق گوشی موبایل خریداری کنید. اپلیکیشن ترب یکی از کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌ها برای هرکدام از ماست که با نصب آن می‌توانیم از پشیمانی بعد از خرید جلوگیری کنیم! اما چطور؟ اگر شما هم اکثر خریدهای خود را به‌صورت آنلاین و اینترنتی انجام می‌دهید، مطمئنا با قیمت‌های متفاوتی برای هر کالا روبرو شده‌اید و تمام تلاش خود را به کار می‌گیرید تا از فروشگاهی خرید کنید که آن کالا را ارزان‌تر می‌فروشد.

MadKinG بازدید : 93 نظرات (0)

 حل جدول یکی از قدیمی‌ترین سرگرمی‌های بشر بوده است که امروزه نیز طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد. محققان بارها به تاثیر مثبت حل جدول بر سلامت ذهنی افراد اشاره کرده‌اند. از فواید حل جدول می‌توان به کاهش خطر ابتلا به فراموشی یا آلزایمر در سنین میان‌سالی و پیری اشاره کرد؛ به‌طوری‌که گفته می‌شود کسانی که به‌طور روزانه به حل جدول می‌پردازند، پنج برابر کم‌تر از کسانی که به این فعالیت نمی‌پردازند به آلزایمر مبتلا می‌شوند. همچنین حل جدول به آرامش فرد نیز کمک بسیاری می‌کند زیرا وی مجبور است به فکر خود فشار بیاورد و برای این کار به محیطی آرام نیاز دارد.

MadKinG بازدید : 53 نظرات (0)

هوشمندانه پرداخت کنید. ساده، همیشه و همه جا. زمان انتظار برای استفاده از خدمات پرداخت باز هم کمتر شد! با برنامه رسمی آسان پرداخت (آپ)، به سادگی و به شکلی امن، همه خدمات پرداختی که قبلا با شماره گیری #733* در دسترس بودند، در کنار امکاناتی جدید و فوق العاده، با سرعتی بسیار زیاد و کاملا رایگان قابل استفاده اند. در توسعه این برنامه، امنیت همواره مورد توجه ویژه بوده است...

MadKinG بازدید : 5633 نظرات (0)

بازی Baghlava 1.5.3 با ایجاد یک محیط جذاب با استفاده از بناهای تاریخی و وجود بیش از ۴۰۰ مرحله که هر یک به تنهایی یک معما است توانسته سبک جدیدی از بازی با کلمات را برای کاربران اندرویدی فراهم سازد. بازی بدین صورت است که در هر مرحله شما با استفاده از حروف موجودباید کلمه یا کلمات مناسب و معنی دار بسازید. بوجود آوردن کلمه با درگ کردن خانه حروف و اتصال آنها انجام میشود. ...

MadKinG بازدید : 88 نظرات (0)

غلط نامه یک بازی جذاب،فکری و سرگرم کننده است که ذهن شما را به چالش خواهد کشید.توی این بازی باید کلمه ای که عکس به طور غیر مستقیم و کاملا بی ارتباط به معنا،به شما نشون میده رو حدس بزنید. ظاهر این بازی فوق العاده زیبا و کاربر پسند طراحی شده که حتما از آن لذت خواهید برد.اگر شما هم ایده ای داشته باشید میتونید برای ما ارسال کنید تا به اسم خودتون در نسخه بعدی قرار بگیره. و ...

MadKinG بازدید : 102 نظرات (0)

اگر جزو زوجهای عاشق هستید و در رابطه ای رمانتیک با فرد مورد علاقه خود بسر میبرید باید Between - Private Couples App 3.2.6 را امتحان کنید. Between یک مسنجر دو نفره و فضایی است که میتوانید تمام لحظاتی را که برایتان مهم است باهم به اشتراک بگذارید. بوسیله این اپلیکیشن قادر خواهید بود با یکدیگر بصورت رایگان چت و گفتگو نموده و عکسهای خود را در تایم لاینی که فقط برای شما دو نفر قابل رویت است به اشتراک بگذارید.

MadKinG بازدید : 95 نظرات (0)

Telegram یک برنامه پیام رسانی با تمرکز بر سرعت و امنیت است. این فوق العاده سریع، ساده، امن و رایگان می باشد. این برنامه از نظر کارایی شباهت زیادی به مسنجر واتس آپ دارد ولی دارای ویژگی های بسیار زیادتری است. شما به کمک این مسنجر می توانید به سادگی و در سریع ترین زمان متن و تصاویر دلخواه خود را برای دیگر دوستانتان از هرکجای دنیا که هستید بفرستید...

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 214
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 176
  • باردید دیروز : 158
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,756
  • بازدید ماه : 4,667
  • بازدید سال : 22,232
  • بازدید کلی : 316,916
  • کدهای اختصاصی