loading...
ملیکاروید / MelikaRoid
MadKinG بازدید : 65 نظرات (0)

بچه محل یک بازی جذاب و هیجان انگیز مخصوص تمام سنین است. با یک کنترولر ساده از درو دیوار بالا برید وشخصیت های بروز ایرانی رو ببینید. شما میتونید یک بازی هیجان انگیز رو با کلی شخصیت های جذاب و بانمک تجربه کنید. همچنین میتونید امتیاز خودتونو با تمام دوستاتون به اشتراک بزارید و یا امتیاز اونارو ببینید. تو بازی ایتم های زیادی هست که می تونید با گرفتن همبرگر اونارو بخرید و استفاده کنید . این ایتم ها بازی شمارو آسون تر میکنند.

MadKinG بازدید : 82 نظرات (0)

بازی Temple Run 2 1.21.1 یکی از آن بازی‌های رکوردزنی است که در آن مرحله‌ای برای رد کردن وجود ندارد! بلکه شما باید در یک مسیر پیچ‌ در پیچ از دست غول‌ها فرار کنید، هرچه بتوانید مسافت بیشتری را از دست آن‌ها فرار کنید نهایتاً‌ امتیاز بالاتری به‌دست خواهید آورد. نسخه‌ی اول این بازی تا مدت‌ها جزء جذاب‌ترین بازی‌های رکوردزنی بود و حالا نسخه ۲ این بازی با تغییراتی هیجان‌انگیز منتشر شده است. هم اکنون در سراسر دنیا بیش از 500,000,000 میلیون کاربر این بازی مهیج و نفس گیر را انجام می دهند .

MadKinG بازدید : 73 نظرات (0)

اگر از علاقه مندان به بازی سبک فرار محبوب Subway Surfers 1.52.0 هستید ورژن پیش رو را که در ادامه سفر های دور جهانی اش اکنون به نیویورک رسیده است را از دست ندهید ! داستان بازی در رابطه با گروهی از کاراکترهای بازیگوشی است که در خطوط راه آهن در حال فرار از دست پلیسی هستند که قصد دستگیری آنها را دارد و شما می بایست به آنها کمک کنید تا بیشترین حد ممکن از دست پلیس و البته موانعی که پیش رویشان قرار دارد بگریزند . فرار از دست ماموران به همین سادگی ها که فکر می کنید نیست ؛ چرا که در بین راه با موانعی روبرو می شوید که باید با سرعت عمل خود آن ها را پشت سر گذاشته و به راه خود ادامه دهید!

MadKinG بازدید : 679 نظرات (0)

بازی تیکن ۳ یک بازی فوق العاده زیبا و جذاب و خاطره انگیز و به طور قطع می توان گفت جزو بهترین بازی های پلی استیشن ۱ است. تیکن ۳ یکی از بهترین بازیهای اکشن و مبارزه ای پلی استیشن ۱ است و دارای محیطی سه بعدی است و جزو معدود بازی های سه بعدی ps1 است. در بازی تیکن ۳ مبارزات بسیار واقعی طراحی شده اند و همین واقعی بودن مبارزات و همچنین سه بعدی بودن محیط بازی تیکن ۳ این بازی را از سایر بازیهای پلی استیشن ۱ متمایز ساخته و این بازی را به یکی از محبوبترین بازی های ps1 در بین طرفداران این کنسول بازی تبدیل ساخته است. 

MadKinG بازدید : 116 نظرات (0)

Angry Birds 2 v2.6.5 نسخه دوم بازی پرندگان خشمگین یا به اصطلاح Angry Birds که به تازگی توسط کمپانی خوشنام ROVIO است که در مارکت اندروید عرضه شده است که تصمیم گرفتیم به عنوان اولین سایت ایرانی آنرا در ملیکارویـد به همراه نسخه مود و دیتای کامل و تست شده خدمت شما معرفی کنیم. سری بازی های پرندگان عصبانی معرف حضور تمامی مردم جهان است که در ورژن دوم آن دست خوش تغییرات زیاد و جذاب و جدیدی شده است که دعوت میکنیم خودتان دانلود کرده و لذت ببرید.

MadKinG بازدید : 182 نظرات (0)

Angry Birds Go! 1.13.9 پرندگان خشمگین پس از نبردهای بسیار اکنون آمده اند تا این بار در مسابقات مرگبار با نام Angry Birds Go خوک های بد جنس را از بین ببرند ! توجه داشته باشید سرعت پرندگان بسیار زیاد می باشد و شما می بایست از پس کنترل آنها برآیید . افزون بر این جاده هایی که در آنها به مسابقه خواهید پرداخت بسیار خطرناک بوده و شما می بایست نه تنها حواستان به آنها باشد بلکه با بهره گیری از قدرت های خاص پرندگان خشمگین خوک های بر را از بین ببرید ...

MadKinG بازدید : 239 نظرات (0)

DirinDirin 1.0.17 بازی فکری و پازلی برای اندروید می باشد؛ اگر شما هم از دسته طرفداران انیمیشن های کوتاه باشید ، احتمالا با نام سری انیمیشن دیرین دیرین آشنایی دارید.پیشنهاد می کنیم در صورتی که شما هم از طرفداران انیمیشن های دیرین دیرین هستید ، بازی این عنوان محبوب را به هیچ وجه از دست ندهید ! چرا که بازی و نقش آفرینی در نقش کاراکترهای جالب و خنده دار دیرین دیرین می تواند بسیار سرگرم کننده و دوست داشتنی باشد.

MadKinG بازدید : 454 نظرات (0)

در بازی Sonic Dash 3.1.0.Go شما در نقش گربه ی دوست داشتنی و معروف سونیک باید تا می توانید بدوید و حلقه ی های موجود در مسیر را برای باز کردن شخصیت ها و آیتم های جدید جمع آوری نمایید! انواع موانع مختلف و حیوانات متعدد در مسیر حرکت وجود دارند که می بایستی با لمس و کشیدن صفحه به سمت بالا با چرخش از آن ها عبور کنید و به سلامت مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید.

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 214
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 68
  • باردید دیروز : 158
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,648
  • بازدید ماه : 4,559
  • بازدید سال : 22,124
  • بازدید کلی : 316,808
  • کدهای اختصاصی